Biznes w internecie - kontekst pozycjonowanie - Pozycjonowanie SEO

pozycjonowanie słupsk

Cloaking jako nieetyczna technika pozycjonowania


Cloaking jest jedną z metod pozycjonowania, która jest uznawana za nieetyczną, dlatego że jest nieakceptowalna przez wyszukiwarki. Polega ona na prezentowaniu zawartości wyszukiwarce internetowej, która ró

Biznes w internecie - kontekst pozycjonowanie - Pozycjonowanie SEO pozycjonowanie słupsk
żni się od tej, którą widzą czytelnicy danej strony. Cloaking polega więc na oszukiwaniu przeglądarki, żeby osiągnąć wyższe pozycje w rankingu, niż byłoby to możliwe bez stosowania tej metody. Z powodu niezgodności treści przedstawianej wyszukiwarce oraz odbiorcom taka strona może zostać trwale usunięta z indeksów większości wyszukiwarek. Z tego powodu jest to bardzo niepolecana oraz nieetyczna metoda pozycjonowania, które w efekcie może przynieść więcej szkody, niż pożytku.


Cytat z Wikipedii, hasło: Inbound_Marketing Najważniejsze technikiedytuj

Drugą istotną koncepcją, na której opiera się inbound marketing, jest tzw. marketing wirusowy, czyli działania marketingowe, których celem jest nakłonienie odbiorców do dobrowolnego rozpowszechniania informacji na temat danej marki.


Do najważniejszych technik inbound marketingowych, wykorzystywanych do osiągnięcia powyższych celów, należą:


Marketingowcy wykorzystujący strategię inbound marketingu zakładają, że publikowanie wartościowych, zoptymalizowanych pod kątem wyszukiwarek, treści, a następnie rozpowszechnianie ich za pomocą takich kanałów marketingowych jak blogi branżowe czy portale społecznościowe, umożliwia przyciągnięcie bardziej sprecyzowanej grupy docelowych odbiorców, zbudowanie z nimi trwałej relacji (tzw. strategia dojrzewania leadów), a w rezultacie, zwiększenie sprzedaży.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Inbound_Marketing


Pozycjonowanie stron – nie tylko Google


Google nie jest jedyną wyszukiwarką internetową, o czym zdaje się zapominać coraz więcej osób. Choć oczywistym jest fakt, iż Google jest wyszukiwarką największą, a pewnie też najlepszą, to pozycjonowanie stron w wielu krajach na świecie nie może ograniczać się jedynie do tejże wyszukiwarki. Wszystko to za sprawą szeroko rozumianej konkurencji, gdzie każdy nowy użytkownik jest na wagę złota. Nawet zatem jeśli Google stanowi powiedzmy 90%, to warto starać się o użytkowników innych wyszukiwarek, bo może to być ruch bardzo wartościowy i odpowiednio konwertujący. Trzeba mieć tego świadomość pozycjonując strony!





© 2019 http://pozycjonowanie-seo.c-in.pl/